fbpx

משמרות משיקה אפליקציה חינמית לתכנון משמרות בקהילות וארגוני חירום

mishmarot.com משיקה אפליקציה חינמית לתכנון משמרות בקהילות וארגוני חירום

MISHMAROT.COM משיקה אפליקציה חינמית לתכנון משמרות בקהילות וארגוני חירום

פתרון חדשני לניהול כוח אדם בקהילות, יישובים וצוותי מתנדבים בשעת חירום.

בתקופה שבה ישראל מתמודדת עם מגוון אתגרים בחזיתות שונות, מגיעה בשורה חדשה לקהילות, מושבים, קיבוצים, עיריות וצוותי מתנדבים. האפליקציה החדשה MISHMAROT.COM מציעה לתקופה זו פתרון יעיל וחכם לתכנון ושיבוץ משמרות, והכל ללא עלות(!).כן, זה נכון! משמרות מעניקה בהתנדבות את מערכת זוכת הפרסים שלה לצוותים נבחרים הנדרשים לכך.

האפליקציה, שפותחה במיוחד לסביבה הישראלית, מאפשרת בניית לוח שיבוץ אוטומטי, תוך ניהול אילוצים אישיים ומענה מהיר לשינויים בלתי צפויים. כמו כן, היא כוללת אפשרויות לחילופים, חיפוש מחליפים,ניהול המשמרות, ושליחת הודעות פוש ו-SMS אוטומטיות, ניהול שאלונים ותקשורת צוותית.

אחד היתרונות הבולטים של האפליקציה הוא הממשק המשתמש הידידותי, התומך בשפה העברית, והתאמתה למכשירי אנדרואיד ואייפון, וכן דרך כל דפדפן אינטרנט. כל אלה מבטיחים נגישות ונוחות מקסימליות למשתמשים.

בנוסף, הצוות מאחורי MISHMAROT.COM מספק תמיכה מלאה ושירות לקוחות זמין לכל שאלה או בקשה, ומבטיח הטמעה יעילה של המערכת בכל ארגון.

להצטרפות לשירות, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ או להתקשר ישירות לנוי במספר 0544-26-26-28, או להירשם דרך האתר הרשמי בלחיצה על הלינק הזה. ואנחנו נסייע לכם להתחבר לאפליקציה האפליקציה.

היוזמה זוכה לתגובות חיוביות רבות מקרב הקהילות והארגונים השונים, שמציינים את ההקלה הרבה שהיא מביאה בניהול כוח האדם ובתכנון המשמרות, במיוחד בתקופות של חירום ולחץ.

mishmarot.com מזמינה גם את הציבור הרחב לסייע בהפצת המידע על האפליקציה לכל מי שעשוי להיטיב משימושה, ומבטיחה לספק פרטים נוספים וקריטריונים מדויקים לקבלת ההטבה לכל המעוניינים.

תכולת הרישיון הניתנת כוללת (בין היתר):

👍 בניית לוח שיבוץ אוטומטי לפי אילוצים אישיים

👍 מענה מהיר לבלת״מים ושינויים לא צפויים

👍 חילופים וחיפוש מחליפים

👍 הודעות פוש ו sms  אוטומטיות

👍 שאלונים, הודעות מנהל, איוש בפועל

👍 תקשורת צוותית

🎯 ממשק משתמש ותמיכה בעברית

🎯 אפליקציית אנדרואיד ואייפון, ודרך כל דפדפן

 ❤ צוות שירות הזמין עבורכם לכל שאלה או עניין

❤️ הטמעה וסיוע בהגדרת סידור העבודה/לוח התורנויות.

התחל לשבץ חכם כבר היום

התחל את המהפיכה הארגונית שלך. שיבוץ חכם, פשוט ושמתאים לך בדיוק.
בקשה להצגת המערכת