fbpx

הכירו את מודול ניהול הנוכחות של Mishmarot.com והאפשרויות החדשות שהוא יפתח לכם בארגון

תוכנת שיבוץ וניהול סידורי עבודה

מתי בפעם האחרונה הסתכלתם לטבלת הנוכחות שלכם בעיניים? אם עבר יותר מדי זמן, הכתבה הזו היא בשבילכם. זיהינו את הצרכים, למדנו את השטח ושיפרנו את הביצועים: ריכזנו עבורכם כל מה שצריך לדעת על מודול ניהול הנוכחות של האפליקציה המובילה Mishmarot.com

ניהול כ״א היא אחת המשימות המאתגרות ביותר שנתקלים בהן ארגונים. בין אם מדובר בשיבוץ עובדים למשמרות, התאמת כוח האדם לצרכים בשטח או מענה מיידי לשינויים בלתי צפויים – החלטות שאינן מבוססות על תמונת מצב עדכנית בארגון עשויות לעלות הרבה מאוד כסף.

מערכת Mishmarot.com מציעה לבעלות ובעלי ארגונים, חברות ועסקים הפועלים במודל של משמרות לקבל שליטה מלאה על כוח האדם שלהם ולנהל את שיבוץ המשמרות בצורה פשוטה, יעילה והחשוב מכל – משתלמת. הפעם בחרנו להתמקד במודול ניהול הנוכחות והתועלות העסקיות שהוא מציע. ספוילר – הוא שווה לכם לא מעט כסף.

מעבר חלק מתכנון לביצוע: כל המידע בזמן אמת

אחד היתרונות הבולטים שמציע מודול השוואת נוכחות לתכנון הוא הבנה אמיתית, בזמן אמת, של מצבת כוח האדם בארגון. היכרות של שנים עם השוק והבנת הצרכים של מנהלים בשטח, לימדה אותנו שהערך הגדול ביותר שאפשר להפיק מדאטה הוא החלטות מושכלות שבסופן חיסכון אדיר בעלויות. ערך מוסף משמעותי נוסף בא לידי ביטוי במניעת טעויות, כמו למשל החתמות בשעות לא סבירות וחסכון זמן אדיר בהתאמה של ההגעה למה שתוכנן.

איך זה עובד? המערכת קולטת את שעות הנוכחות של העובדים באמצעות שעון על הקיר, החתמה דיגיטלית או מתוך מערכת הנוכחות, ומשווה בצורה אוטומטית בין תכנון השיבוץ המקורי לבין הנוכחות בפועל.

את החתמת הנוכחות העובדים יכולים לבצע באמצעות כתובת IP מוגדרת מראש ו- GPS עם אפשרות להגבלת ההחתמות לפי מיקום. מנכ״לים, מנהלי מחלקות, חטיבות וצוותים מקבלים אינדיקציה בזמן אמת כמה עובדים הגיעו למשמרת, בעיות איוש כאלו ואחרות (למשל הגעה ללא תכנון, איחורים או יציאות מוקדמות), ויכולים להיות במעקב על חריגות באמצעות הודעות פוש (או סמס) מיידיות, דשבורד המציג התראות בזמן אמת או דוחות תקופתיים לניתוח חריגות. אתם בוחרים איך תרצו לראות את הנתונים ומתי והמערכת שלנו תספק לכם את הנתונים בדיוק כמו שמתאים לכם.

חסכון אדיר באישור שעות לשכר

מערכת Mishmarot.com כבר אספה את הנתונים אודות ההיעדרויות של העובדים, כמו גם התכנון והשעות. כפי שכבר נוכחתם, המערכת מייצרת התאמה אינטליגנטית בין כל אלו כדי לייצר בקליק אחד דוח שעות לשכר באמצעות API או לחלופין דו”ח הנהלת חשבונות לחישוב השכר.

התהליך אמנם פשוט, המנגנון מאחוריו חכם. הוא חוסך זמן רב, מייצר דיוק בשעות העבודה, ומונע טעויות.

ניתוח חריגות אונליין: הזמן הזה שווה לכם כסף

מודול ניהול הנוכחות של משמרות.קום מאתר חריגות בזמן אמת ושולח התראות על איחורים והקדמות למשמרת, יציאה מאוחרת או מוקדמת ממשמרת, הגעה לא מתוכננת של עובדים (שלא היו משובצים), אי הופעה למשמרת או החתמת כניסה לעבודה ללא החתמת יציאה.

בעלות ובעלי גישה לדשבורד הניהול יכולים להסתכל על מצבת כוח האדם בזמן אמת, להיות בבקרה מלאה על חוקי העבודה והמנוחה ולבצע חישובי שעות על נתוני הנוכחות בעת ביצוע שינויים בשיבוץ.

ארגונים שהחלו לעבוד עם מערכת השיבוץ וכבר עושים שימוש במודול ניהול הנוכחות, מדווחים על תובנות עסקיות חדשות שבעקבותיהן הגיעו גם החלטות עסקיות שהסתכמו בעשרות אלפי שקלים לארגון מדי שנה. האמנם זמן שווה כסף? הנתונים מראים שכן.

לפרטים נוספים על המערכת ובדיקת התאמה לארגון שלכם

התחל לשבץ חכם כבר היום

התחל את המהפיכה הארגונית שלך. שיבוץ חכם, פשוט ושמתאים לך בדיוק.
בקשה להצגת המערכת